pasang iklan gratis: Lowongan Kerja PT. SRIRATU GROUP

Selasa, 26 April 2011

Nama*:Lowongan Kerja PT. SRIRATU GROUP
email*:recruitment@sriratu.com
website (optional):www.sriratu.com
Isi Iklan*:A.
1. STORE MANAGER (SM)
2. MALL MANAGER (MM)
3. STORE SUPERVISOR (SS)
4. HRD SUPERVISOR (HS)
5. MANAGEMENT TRAINEE RETAIL (MT)
6. MECHANICAL ENGINEER SUPERVISOR (ME)

B.
1. STAF LOGISTIK (SL)
2. INTERNAL AUDIT (IA)
3. STAF ACCOUNTING (SA)
4. STAF PROMOSI (SPR)
5. BUYER DEPARTEMEN
6. BUYER SUPERMARKET (BS)
7. TRAINER (TR)

QUALIFICATION FOR A :
- Male (1-6) / Female (1-5)
- Bachelor degree from all major (1-3, 5)
- Bachelor degree from Psychologi / Law / Economic Human Resource (4)
- Bachelor degree from Electrical (6)
- Min GPA 3,0 (1-6)
- Have experiences in Retail at least 3 years (1,3)
- Have experience in manage mall at least 3 years (2)
- Have experiences in same field at least 2 years (4)
- Experience and fresh graduate are welcome (5)
- Experience in the installation, maintenance and troubleshooting AC, generator and electricity (6)
- Healthy both physically and mentally
- Able to learn quickly and likes challenges (5)
- To be place in all branches at Sriratu Group (1-3,5-6), Tegal (4)

KUALIFIKASI FOR B :
- Pria (4,7) Wanita (1-7)
- Min S1 Ekonomi/Akutansi/Pajak (2,3)
- Min S1 Semua Jurusan (1,4-6), S1 Psikologi, Hukum, Ekonomi (7)
- Berpengalaman di bidang logistik lebih diutamakan (1)
- Berpengalaman di bidang Internal Audit min. 1 th (2)
- Berpengalaman dalam kegiatan promosi min. 1Th (4)
- Berpengalaman di bidang pembelian min. 1Th (5,6)
- Berpengalaman menjadi Trainer min. 1 th (7)
- Menguasai Komputer (1-7)
- Tegas, Jujur, Terampil, Motivasi dan Semangat Kerja tinggi
- Penempatan semua Cabang Sriratu di Jawa Tengah & Jawa Timur (2,7), Semarang (1,3,5,6), Pekalongan (4)

Kirimkan CV dan Foto terbaru anda ke :
Sriratu Pemuda Semarang
Jl. Pemuda 29 - 33 Semarang
atau PO. BOX 1029
email : recruitment@sriratu.com



Powered by EmailMeForm

0 komentar:

Posting Komentar